Соціально-економічні передумови функціонування туристичного ринку на Волині

Kateryna Anatoliivna Zaychuk


Анотація


У статті проаналізовано соціально-економічні передумови функціонування туристичного ринку Волинської області, охарактеризовано низку чинників, які позитивно впливають на конкурентоспроможність з точки зору можливостей розширення і підвищення ефективності міжнародних туристичних зв’язків, наведено класифікацію туристичного потенціалу Волинської області. Виявлено слабкі місця туристичної галузі України, проаналізовано статистичні дані про доходи за 2015 та 2016 роки, приріст населення за 2014-2015 роки, простежено динаміку туристичних потоків та кількість туристичних підприємств та туроператорів за 2014-2015 роки у Волинській області. Доведено, що стратегічною метою розвитку туризму в області є створення конкурентоспроможного туристського продукту, який зможе гідно репрезентувати себе на міжнародному ринку. Зроблено висновки та запропоновано подальші заходи щодо поліпшення безперервного та ефективного розвитку функціонування туристичного ринку у Волинській області.

Ключові слова


соціально-економічні особливості; туристичний ринок; туризм; туристичні послуги; туристичні потоки; суб’єкти туристичної діяльності; доходи населення; приріст населення

Повний текст:

PDF

Посилання


State Statistics Service of Ukraine. (2017). Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua.

Zaychuk, K. A. (2016). Teoretychni pidkhody do katehoriyi «turystychna posluha». Materials of II

International Scientific Conference (8-9 December 2016). Retrieved from: http://econf.at.ua/_ld/0/12_Collection_12_2.pdf.

Cherchik, L., Erko, I., Kolenda, N., Mishchenko, A. (2014). Current state of the tourism complex of Volyn region. Luck: Eastern National University Ukrainian.

Pavlov, K. V. (2004). The need to enhance recreation and tourism in the region. Problems of rational use of socio-economic and natural resources of the region: financial policy and investment, 3-4, 323-327

Strishenets', O. M. (2016). Napryamky aktyvizatsiyi rozvytku transkordonnoho rynku turystychno-rekreatsiynykh posluh v umovakh yevropeys'koyi intehratsiyi. Globalne aspekty ekonomii swiatowej i stosunkow miedzynarodowych w warunkach niestahilnosci GOS podarczej. Czestochowa, 542-551.

Kudla, N. Ye. (2012). Menedzhment turystychnoho pidpryyemstva. Kyiv: Znannya.

Lyubitseva, O. O. (2002). Rynok turystychnykh posluh (heoprostorovi aspekty). Kyiv: Al'terpres.

Kotler, F., Bouen, Dzh., Meykenz, Dzh. (2003). Marketynh. Hostepryymstvo. Turyzm. Moscow: YuNYTY.

Putsenteylo P. R. (2007). Ekonomika i orhanizatsiya turystychno-hotel'noho pidpryyemnytstva. Kyiv: Tsentr uchbovoyi literatury.

Zaychuk, K. A. (2016). Osoblyvosti struktury turystychnoho rynku ta vzayemozv"yazku mizh yoho sub"yektamy. Ekonomichnyy chasopys Skhidnoyevropeys'koho natsional'noho universytetu imeni Lesi Ukrayinky, 4, 7-12.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)