Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрного підприємства

Larysa Mykolaivna Naumova, Oleksandr Borysovych Naumov, Pavlo Viktorovych Voronzhak


Анотація


В статті проаналізовано маркетингову діяльність аграрного підприємства, визначено що висока конкурентоспроможність і завоювання ринкової ніші є наслідком проведення глибоких маркетингових досліджень, спрямованих на формування ефективного асортименту, обґрунтовано підходи до стратегічного планування маркетингової діяльності аграрних підприємств в умовах трансформації ринкового середовища.

Ключові слова


маркетингова діяльність; стратегія; аграрне підприємство

Повний текст:

PDF

Посилання


Danko, Yu. I. (2009). Harmonizatsiia marketynhovykh peretvoren silskohospodarskykh pidpryiemstv u systemu marketynhovoi diialnosti. Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia «Ekonomika APK i pryrodokorystuvannia», 13, 298-304.

Danko, Yu. I. (2008). Systemnist ta kompleksnist yak osnova ratsionalnoho ahrarnoho marketynhu mikro-, mezo- ta makrorivniv. Visnyk NU «Lvivska politekhnika»: Problemy ekonomiky ta upravlinnia, 628, 459-464.

Naumova, L. M., Naumov, O. B., Lebedeva, V. V. (2016). Concept of the development of agrarian and industrial production on the basis of cross-sector integration. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu seriia «Ekonomika ta menedzhment», 1 (67), 38-42.

Hryshova, I. Yu. Safonov, V. V. (2016). Suchasni marketynhovi instrumenty ta metodyky yikh otsinky. Ukraine-EU. Modern Technology, Business and Law collection of international scientific papers: Part 1. Modern Priorities of Economics/Engineering and Technologies, 111-113.

Hryshova, I. Yu. & Zaitsev, Yu. (2016). Efektyvnist marketynhovo-zbutovykh system ahrarnykh pidpryiemstv na tsilovykh produktovykh rynkakh. Problemy i perspektyvy ekonomiky ta upravlinnia, 1 (5), 99-108.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Науковий журнал "Український журнал прикладної економіки"

ISSN 2518-1742 (Online)

ISSN 2415-8453 (Print)